Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr Mariusz Trojanowski

dyrektor strategiczny w agencji Momentum Worldwide (Grupa McCann Erickson) oraz adiunkt w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent Wydziału Zarządzania UW, uczestnik programu edukacyjnego w Harvard Business School (Colloquium on Participant-Centered Learning) w USA oraz Uniwersytetu RUCA w Antwerpii (współpraca z Direct Marketing Research Center w Gandawie). Ukończył Postgraduate Training for Management Programme w Centrum Kształcenia Menedżerów w Warszawie. Praktykę konsultacyjną z zakresu marketingu rozpoczął w 1992 roku w międzynarodowym zespole International Team for Company Assistance w Warszawie. Od tego czasu kontynuuje prace szkoleniowe i doradcze z zakresu marketingu, marketingu bezpośredniego i sprzedaży. Jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem Rady Konsultantów Wydawnictwa Wiedza i Praktyka

Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty -15%
Mariusz Trojanowski
Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty
Cena po rabacie: 67.92 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl