Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr Marta Hereźniak

doktor, adiunkt w Katedrze Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji na Uniwersytecie Łódzkim, gdzie obroniła prawdopodobnie pierwszy w Polsce doktorat na temat budowania marki narodowej. Współpracuje z Krajowa Izbą Gospodarczą i Instytutem Marki Polskiej. Była członkiem zespołu pracującego nad projektem Marka dla Polski. Jest autorką oraz współautorką opracowań z zakresu zarządzania marką, marketingu terytorialnego i kreowania wizerunku krajów, a także tłumaczem książek z tego obszaru. Współtworzyła strategię budowania marki funduszy europejskich w Polsce, współpracowała z MSZ przy strategii promocji Polski. Jest współautorką projektu Marka dla Łodzi. Prowadzi działalność doradczą z zakresu budowania marki i komunikacji marketingowej.
Autorka Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju. (PWE, 2011)

Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju -24%
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl