Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr Magdalena Krzyżanowska

jest adiunktem w Katedrze Rynku i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej oraz Katedrze Marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz University of Cambridge. Pracę doktorską obroniła w Szkole Głównej Handlowej w 2003 r. Była stypendystką programów: Joseph Conrad Scholarship, finansowanego przez British Council oraz International Faculty Development Program, IESE, Barcelona, finansowanego przez MSZ Hiszpanii. Jest autorką wielu publikacji naukowych: artykułów, części monografii, książki Marketing usług organizacji niekomercyjnych, referatów na konferencjach zagranicznych i krajowych oraz studiów przypadku i innych materiałów dydaktycznych.
Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania -15%
Redakcja naukowa Lechosław Garbarski
Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Cena po rabacie: 59.42 PLN
Marketing. Koncepcja skutecznych działań -15%
Redakcja naukowa Lechosław Garbarski
Marketing. Koncepcja skutecznych działań
Cena po rabacie: 59.42 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl