Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr hab. Jacek Kall

doktor habilitowany, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Wyższej Szkoły Bankowej. Autor kilku książek z zakresu zarządzania marką oraz reklamy, m.in. Silna marka. Istota i kreowanie (PWE, 2001), Reklama (PWE, 2010), Strategia reklamowa (PWE, 2012) oraz wielu artykułów m.in. w miesięczniku Marketing i Rynek.

Niezależny konsultant w zakresie brandingu dla wielu firm działających na polskim rynku;

dr hab. Jacek Kall
dr hab. Jacek Kall
Reklama -15%
Jacek Kall
Reklama
Cena po rabacie: 38.17 PLN
Silna marka. Istota i kreowanie -15%
Jacek Kall
Silna marka. Istota i kreowanie
Cena po rabacie: 31.37 PLN
Strategia reklamowa -15%
Karolina Janiszewska, Jacek Kall
Strategia reklamowa
Cena po rabacie: 38.17 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl