Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr Katarzyna Krot

Adiunkt na Wydziale Zarządzania Politechniki Białostockiej. Kierownik projektów badawczych z zakresu marketingu usług medycznych, marketingu relacyjnego oraz zarządzania zaufaniem. Autorka i współautorka licznych opracowań konsultingowych; ekspert ds. oceny projektów unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego oraz członek Społecznej Rady Narodowego Funduszu Zdrowia.

Autorka ponad 50 publikacji naukowych, m.in. Jakość i marketing usług medycznych (Wolters Kluwer, Warszawa 2008) oraz arytkułów m.in. w miesięczniku Marketing i Rynek nr 2/2011 Decyzje zakupowe klientów trzeciego wieku w świetle badań jakościowych

dr Katarzyna Krot
Katarzyna Krot
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl