Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

prof. dr hab. Bogdan Sojkin

Profesor doktor habilitowany, kierownik Katedry Marketingu Produktu na Wydziale Towaroznawstwa Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Autor i współautor wielu artykułów i książek z zakresu marketingu i zarządzania produktem, m.in.: Informacyjne podstawy decyzji marketingowych (PWE, 2009), Zarządzanie produktem, Podstawy marketingu, Determinanty konsumpcji żywnościBadania marketingowe. Jest pomysłodawcą i współtwórcą pierwszego w kraju studium podyplomowego z zakresu marketingu produktu (specjalność: menedżer produktu). Ma wieloletnie, bogate doświadczenie praktyczne w prowadzeniu badań marketingowych i budowie systemu informacyjnego marketingu. W ostatnim okresie zajmuje się też problematyką marketingu sportu.

© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl