Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

mgr Veronica Wong

po ukończeniu studiów wyższych otrzymała stopień MBA w Bradford, doktorat zaś uzyskała w CNAA. Jest członkiem Royal Society of Arts i wykładowcą marketingu w Warwick Business School.
V. Wong urodziła się w Malezji, tam też studiowała, uzyskała dyplom, była nauczycielem akademickim i współpracowała z firmą Ciba Geigy.
V. Wong pracowała dla wielu firm międzynarodowych i organizacji rządowych, zajmując się zagadnieniami innowacji i zarządzania produktem. Jedną z tych organizacji był dział doradztwa innowacyjnego brytyjskiego Departamentu Handlu i Przemysłu (DTI), dla którego V. Wong napisała poradnik Identifying and Exploiting New Market Opportunities.
Opublikowała też ponad 50 artykułów w materiałch konferencyjnych i czasopismach, takich jak „Journal of International Business Studies”, „Journal of Product Innovation Management” czy „European Journal of Marketing”.

© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl