Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

prof. dr hab. inż. Arnold Pabian

profesor doktor habilitowany nauk ekonomicznych, specjalista z zakresu zarządzania, marketingu i ekonomiki przedsiębiorstw. Dziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Kierownik Katedry Marketingu. Doktorat z zakresu nauk ekonomicznych uzyskał w Instytucie Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Habilitował się na Wydziale Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Przewodniczący Editorial Board Members pisma naukowego Polish Journal of Management Studies. Przez dwie kadencje członek Polskiej Akademii Nauk - Komitetu Inżynierii Lądowej i Wodnej (Sekcja Organizacji i Zarządzania w Budownictwie). W latach 1994-2000 dyrektor Instytutu Podstaw Budownictwa i Procesów Budowlanych Politechniki Częstochowskiej.  Autor około 200 publikacji, w tym książek: Marketing w budownictwie (Warszawa 1999), Biznesplan (Warszawa 2000), Marketing szkoły wyższej (Warszawa 2005), Promocja. Nowoczesne środki i formy (Warszawa 2008). Ponad 80 artykułów opublikował w pismach centralnych. Autor artykułów w miesięczniku Marketing i Rynek: Marketing sensoryczny (01/2011) i Obszar oraz hierarchia działań integracyjnych w sferze promocji (04/2009).

Uczestnik kongresów międzynarodowych, konferencji i seminariów, które odbyły się między innymi w USA, Australii, Kanadzie, Meksyku, Rosji i Chinach. Organizator konferencji oraz seminariów z udziałem polskich i zagranicznych naukowców, ludzi wielkiego biznesu oraz przedstawicieli rządu i organów państwowych. Współautor kilku patentów. Inicjator przedsięwzięć integrujących naukę, dydaktykę i biznes.

prof. dr hab. inż. Arnold Pabian
prof. Arnold Pabian
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl