Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr inż. Adam Dzidowski

doktor nauk ekonomicznych, pracownik Instytutu Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych z zakresu nowoczesnych form marketingu, elastycznych struktur organizacyjnych oraz ewolucji strategii współczesnych przedsiębiorstw. W swoich pracach badawczych koncentruje się na wpływie zmian technologicznych, cywilizacyjnych i kulturowych na strukturę oraz strategię organizacji gospodarczych. Obecnie prowadzi badania nad przemysłami kreatywnymi i zarządzaniem procesami twórczymi oraz estetyką i antropologią organizacji.

Marketing dla inżynierów -15%
Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski
Marketing dla inżynierów
Cena po rabacie: 50.92 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl