Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

prof. dr hab. Elżbieta Duliniec

profesor doktor habilitowany, profesor zwyczajny w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, dyrektor Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu w Kolegium Gospodarki Światowej SGH. Prowadzi wykłady z marketingu międzynarodowego (także w języku angielskim), badań marketingowych, postępowania nabywców na rynku i zarządzania marketingowego na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych i podyplomowych w SGH. Obszarem jej szczególnych zainteresowań naukowych są uwarunkowania kulturowe marketingu międzynarodowego.

Autorka i współautorka wielu publikacji z zakresu marketingu, badań marketingowych oraz marketingu międzynarodowego, m.in. Marketing międzynarodowy (PWE, Warszawa 2009) oraz artykułów w miesięczniku Marketing i Rynek. Członek Grupy Marketingowej w ramach Community of European Management Schools and International Companies (CEMS), gdzie m.in. uczestniczy w międzynarodowych projektach dydaktycznych.

Marketing międzynarodowy -15%
Elżbieta Duliniec
Marketing międzynarodowy
Cena po rabacie: 50.92 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl