Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr Tomasz J. Dąbrowski

doktor nauk ekonomicznych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz interdyscyplinarnych studiów doktoranckich w SNS przy IFiS Polskiej Akademii Nauk. Adiunkt w Zakładzie Wartości Klienta Katedry Zarządzania Wartością SGH. Wykładowca na studiach podyplomowych Zarządzanie Reputacją Firmy organizowanych w SGH. Niezależny konsultant. Zajmuje się problematyką reputacji przedsiębiorstwa. Autor i współautor publikacji książkowych i licznych artykułów, m. in. "Marka przedsiębiorstwa jako nowy paradygmat brandingu" w miesięczniku "Marketing i Rynek" nr. 09/2011Polityka CSR jako element umacniania reputacji. Przykład banków w miesięczniku Marketing i Rynek. Ostatnia publikacja książkowa to "Reputacja przedsiębiorstwa. Tworzenie kapitału zaufania" (Wolters Kluwer, Warszawa 2010).

© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl