Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk

pracowniki Katedry Systemów Zarządzania i Innowacji na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej oraz kierowniki Zakładu Marketingu w Katedrze Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. Autorka 376 publikacji, w tym 11 książek, które dotyczą problematyki marketingu transakcyjnego i marketingu personalnego oraz ich wzajemnych zależności.

Jej naukowe zainteresowania są związane z obszarem szeroko rozumianego zarządzania marketingowego, zwłaszcza w odniesieniu do podmiotów systemu społecznego organizacji oraz ich roli w budowaniu pozycji rynkowej i kształtowaniu wewnętrznego i zewnętrznego wizerunku jako oferenta.

Marketing dla inżynierów -15%
Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski
Marketing dla inżynierów
Cena po rabacie: 50.92 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl