Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr John Saunders

ukończył studia techniczne w Loughborough, MBA (Master of Business Administration) uzyskał w Cranfield, zaś tytuł doktora - w Bradford.
Jest członkiem British Academy of Managment, Charteredd Institiute of Marketing, Royal Society of Arts, profesorem i rektorem Aston Business School, Birmingham. poprzednio pracował na uniwersytetach w Loughborough, Warwick, Bradford, Huddersfield i Hawaii oraz w Hawker Siddeley Group i British Aerospace.
Był redaktorem „International Journal of Research in Marketing”oraz zastępcą redaktora „British Journal of Management”, prezesem European Marketing Academy, członkiem komitetu British Academy of Management oraz Chartered Institiute of Marketing.
Wśród jego publikacji można wymienić autorstwo książki Marketing Initiative, współautorstwo książek Competitive Positioning i Principles of Marketing: the European Edition. Opublikował ponad 60 artykułów, m.in. w „Journal of Marketing”, „Journal of Marketing Research”, „Marketing Science”, „International Journal of Research in Markting”, „Journal of International Business Studies”, „Journal of Product Innovation Management” i „Journal of Business Research”.

© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl