Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr Łukasz Wróblewski

doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, muzyk. Wykształcenie z zakresu wiedzy o kulturze pogłębiał na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Współpracował z takimi instytucjami kultury jak: New York Philharmonic, The Metropolitan Opera czy Royal Opera House w Londynie co zaowocowało serią autorskich artykułów naukowych. Organizator przedsięwzięć artystycznych, autor wielu artykułów poświęconych marketingowi i zarządzaniu w kulturze. Autor Strategie marketingowe w instytucjach kultury (PWE, 2012).

Aktualnie zatrudniony w sektorze prywatnym jako doradca i główny specjalista do spraw rozwoju i marketingu.

 

Strategie marketingowe w instytucjach kultury -15%
Łukasz Wróblewski
Strategie marketingowe w instytucjach kultury
Cena po rabacie: 42.42 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl