Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr Dariusz Siemieniako

Jest związany jako adiunkt z Wydziałem Zarządzania Politechniki Białostockiej. Zainteresowania badawcze dr. Siemieniako dotyczą w szczególności obszarów: lojalności klientów i zarządzania lojalnością w usługach oraz zachowań konsumentów alkoholu. Dr Siemieniako jest autorem lub współautorem 2 monografii oraz 55 artykułów i rozdziałów w pracach zbiorowych. Prezentował wyniki swoich badań na 15 krajowych i 9 zagranicznych konferencjach naukowych. Jego publikacje jako autora lub współautora ukazały się w licznych zagranicznych i polskich czasopismach naukowych, m.in: Worldwide Tourism and Hospitality Themes, British Ford Journal, Journal of Customer Behaviour, Young Consumers, Journal of Consumer Marketing, Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing, Marketing i Rynek, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, Handel Wewnętrzny. Uzyskał grant badawczy The Corbridge Trust afiliowany przy University of Cambridge, Robinson College w Wielkiej Brytanii oraz stypendium Griffith University z Australii. Był gościnnym współ-edytorem Journal of Customer Behaviour, Vol. 10, 2011. Członek rady programowej Transnational Marketing Journal. Organizator semianrium “Workshop on Journal Publishing”. Aktualnie członek: Academy of Marketing Science i Emerald Literati Network.
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl