Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr Magdalena Grębosz

doktor nauk ekonomicznych, absolwentka International Faculty of Engineering w Politechnice Łódzkiej oraz Université Jean Moulin w Lyonie. Obecnie pracownik Katedry Integracji Europejskiej i Marketingu Międzynarodowego na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Odbyła liczne staże zagraniczne m.in. w Ecole Centrale w Lyonie, we France Télécom w Paryżu, czy w University of Hertfordshire w Wielkiej Brytanii. Prowadzi zajęcia z marketingu, marketingu międzynarodowego, zarządzania produktem i zarządzania marką w języku polskim, francuskim i angielskim. Visiting professor w uczelniach zagranicznych m.in. ESIEE Management Paris oraz IUT Nantes. W swojej pracy badawczej koncentruje się na procesach związanych z zarządzaniem marką, ze szczególnym uwzględnieniem strategii marek na rynkach zagranicznych oraz co-brandingu. Autorka wielu referatów na temat marki oraz marketingu międzynarodowego. Realizuje granty badawcze w obszarze zarządzania marką. Łączy pracę naukowo-dydaktyczną z działalnością doradczą przede wszystkim na rzecz firm francuskich.

dr Magdalena Grębosz
dr Magdalena Grębosz
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl