Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk

profesor nauk ekonomicznych i jeden z prekursorów badań marketingowych w Polsce. Zajmuje się nimi w sposób wielostronny od ponad 30 lat. Duże doświadczenie zyskał w pracy naukowo-dydaktycznej na Uniwersytecie Gdańskim i Uniwersytecie Mikołaja Kopernika (obecnie jest tu kierownikiem Katedry Marketingu i Handlu) oraz w praktyce, pracując m.in. w przedsiębiorstwie handlu zagranicznego oraz firmach badawczych, szkoleniowych i doradczych. Zaowocowało to wieloma publikacjami. Najbardziej znanymi książkami autora są: Badania marketingowe. Metody i techniki (PWE, 2003), Zastosowania badań marketingowych. Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa (PWE, 2006) oraz Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami (ODDK, 2008) jak i Badania marketingowe. Podstawy metodyczne (PWE, 2011).

Badania marketingowe. Podstawy metodyczne -15%
Stanisław Kaczmarczyk
Badania marketingowe. Podstawy metodyczne
Cena po rabacie: 59.42 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl