Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

prof. dr hab. Andrzej Sznajder

kierownik Zakładu Strategii Marketingowych w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autor wielu artykułów m.in. w miesieczniku "Marketiing i Rynek" i kilkunastu książek z dziedziny marketingu, m.in. Marketing wirtualny, Euromarketing, Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym, oraz współautor książek Marketing im SportZarządzanie silną marką oraz Marketing sportu (PWE, 2008, 2012).

Twórca i kierownik pierwszych w Polsce Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu, które funkcjonują przy Kolegium Gospodarki Światowej SGH. Przed Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej w Argentynie (1978 r.) był członkiem Zespołu Analiz PZPN, pierwszego w polskim sporcie banku informacji.
Więcej informacji na  www.andrzejsznajder.pl.
 

prof. dr hab. Andrzej Sznajder
Marketing sportu -15%
Andrzej Sznajder
Marketing sportu
Cena po rabacie: 55.17 PLN
Sport jako biznes w epoce globalizacji -15%
Andrzej Sznajder
Sport jako biznes w epoce globalizacji
Cena po rabacie: 50.92 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl