Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

prof. dr hab. Lechosław Garbarski

kierownik Katedry Marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w zakresie marketingu i strategii marketingowych, postępowania nabywców na rynku, badań marketingowych.

Jest autorem lub współautorem ponad 200 pozycji, m.in.: Marketing (1992), Zrozumieć nabywcę (1994), Zarządzanie marketingowe małą i średnią firmą (1998),  Zachowania nabywców (PWE, 1998, 2001),  Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy (PWE, 2001), Strategie marketingowe (2004), Kontrowersje wokół marketingu w Polsce – tożsamość, etyka, przyszłość (2004), Efektywność marketingu (2005), Koszty i efekty działań marketingowych (2008), Successfully Doing Business/Marketing In Eastern Europe.  Routledge, New York (2009),  Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców (2009).

Odbył staże naukowe w: Swedish School of Economics and Business Administration w Helsinkach (Finlandia), Ohio State University w Columbus (USA), Middlesex Business School w Londynie (W. Brytania), Wharton School, University of Pennsylvania w Filadelfii (USA), Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University w Evanston (USA).

Od wielu lat prowadzi zajęcia szkoleniowe w wielu ośrodkach doskonalenia kadr kierowniczych. Członek założyciel Stowarzyszenia Stypendystów Fulbrighta w Polsce.  Konsultant wielu firm.
 

Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania -15%
Redakcja naukowa Lechosław Garbarski
Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Cena po rabacie: 59.42 PLN
Marketing. Koncepcja skutecznych działań -15%
Redakcja naukowa Lechosław Garbarski
Marketing. Koncepcja skutecznych działań
Cena po rabacie: 59.42 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl