Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr Paweł Pietrasieński

doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej. Były Konsul RP. Radca Prezesa Rady Ministrów w Departamencie Służby Cywilnej KPRM. Polski przedstawiciel w Komitecie Zarządzania Publicznego OECD, członek substytucyjny Rady Administracyjnej Europejskiego Instytutu Administracji Publicznej – EIPA w Maastricht, członek Zewnętrznej Rady Doradczej ds. Programów Międzynarodowych Northeastern Illinois University w Chicago.
Autor publikacji i badań naukowych na temat marketingu międzynarodowego, strategii wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, sposobów aktywizowania przez państwa procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw, w tym rządowych programów wspierania eksportu, oraz zarządzania publicznego, m.in. Międzynarodowe Strategie Marketingowe (PWE, 2005); Ścieżki internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw – podejście ewolucyjne, Marketing Międzynarodowy. Uwarunkowania i Kierunki Rozwoju, wyd. monograficzne (PWE, 2010), oraz artykułów m.in. w miesięczniku Marketing i Rynek, Rola państw we wspieraniu internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw (02/2011)

 

dr Paweł Pietrasieński
dr Paweł Pietrasieński
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl