Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

Al i Laura Ries

Al Ries i jego córka, a zarazem wspólniczka, Laura Ries to światowej sławy duet doradców marketingowych. Wśród klientów ich firmy, Ries & Ries, znajduje się wiele przedsiębiorstw z listy Fortune 500. Są autorami takich książek, jak 22 niezmienne prawa zarządzania marką, Upadek reklamy i wzlot public relations (bestseller w rankingach „Wall Street Journal” i „BusinessWeek”) oraz Pochodzenie marek. Al Ries został niedawno zaliczony przez Marketing Executives Networking Group do dziesięciu najważniejszych guru biznesu. Na stronie internetowej autorów (Ries.com)można znaleźć kilka prostych testów, które pozwalają określić, czy jest się lewo-, czy prawomózgowcem.

© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl