Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

prof. dr hab. Tomasz Domański

Jest profesorem marketingu na Uniwersytecie Łódzkim, gdzie kieruje Katedrą Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji oraz Polsko-Francuskimi Studiami Zarządzania, realizowanymi od 1993 r. wspólnie z Uniwersytetem w Lyonie. Studia ukończył na Uniwersytecie w Grenoble (Francja). Jest wykładowcą renomowanych szkół biznesu we Francji i w Hiszpanii. Od 15 lat jest niezależnym trenerem marketingowym i doradcą wielu znanych polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Swoją działalność konsultingową oraz szkoleniową realizuje na podstawie autorskich programów treningowych. Jest autorem wielu książek z zakresu marketingu, reklamy i marketingu mody, strategii dystrybucji oraz marketingu terytorialnego. Najnowszym nurtem jego badań są strategie budowania marki.
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl