Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

prof. dr hab. Henryk Mruk

Profesor nauk o zarządzaniu od 1992 r. Związany z Katedrą Zarządzania Międzynarodowego Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Zainteresowania naukowe: metody analizy rynku, strategie komunikacji, kreatywność, zachowania nabywców, czynniki marketingowego zarządzania przedsiębiorstwami, teoria wymiany, rynek farmaceutyczny oraz marketing artykułów żywnościowych, przywództwo w biznesie, neuromarketing. Wypromował 400 magistrów i 24 doktorów; jest wysoko cenionym wykładowcą na wszystkich poziomach studiów, szczególnie na studiach podyplomowych i programach MBA. W 2001 r. opracował program i uruchomił na AE w Poznaniu studium podyplomowe „Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym”; przebywał na kilku uniwersytetach zagranicznych, m.in. w Centrum Planowania i Badań Ekonomicznych w Atenach, na Uniwersytecie La Sapienza w Rzymie, Uniwersytecie w Filadelfii i w Atlancie, Uniwersytecie w Nottingham. Jest członkiem kilku towarzystw naukowych, rad programowych kilku czasopism oraz przewodniczącym Kapituły Acanthus Aureus na MTP, współpracuje z wieloma przedsiębiorstwami w zakresie tworzenia strategii rozwoju, budowania pozycji marki oraz wyceny jej wartości. Autor ponad 800 prac zwartych i artykułów.

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw -15%
Henryk Mruk, Beata Stępień
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
Cena po rabacie: 50.92 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl