Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

prof. dr hab. Krzysztof Fonfara

Profesor zwyczajny. Związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Prezes Wielkopolskiej Szkoły Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Kierownik Katedry Marketingu Międzynarodowego. Członek European Marketing Academy, członek Advisory Board of Nottingham Business School, członek komitetu redakcyjnego i recenzent czasopisma International Marketing Review (lista filadelfijska), visiting professor of Nottingham Trent University Department of Strategic Management and Marketing. Autor publikacji w takich prestiżowych czasopismach, jak „European Journal of Marketing”, „Journal of Marketing Practice”, „International Journal of Research in Marketing”. Wykładowca m.in. w Uppsala University, Stockholm School of Economics, IESE Barcelona, Nottingham Trent University, Aston Business School i Strathclyde University. Ma ścisłe powiązania z praktyką gospodarczą, czego wyrazem jest kierowanie kilkudziesięcioma dużymi projektami konsultingowymi z zakresu strategii i marketingu oraz prowadzenie licznych warsztatów szkoleniowych dla firm polskich i zagranicznych.
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl