Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr Philip Kotler

honorowy profesor marketingu międzynarodowego w J.L. Kellogg Graduate School of Management przy Northwestern University. Studia ekonomiczne ukończył na uniwersytecie w Chicago, pracę doktorską z ekonomii obronił w Massachussetts Institute of Technology. Ph. Kotler jest autorem książki Marketing Managment: Analysis, Planning, Implementation and Control, wydanej przez Prentice Hall (polskie wydanie: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994), oraz kilku innych cieszących się powodzeniem książek. Napisał także ponad 100 artykułów do wiodących czasopism naukowych. Jest jedyną osobą, która trzykrotnie uzyskała nagrodę Alpha Kappa Psi za najlepszy artykuł opublikowany w danym roku w „Journal of Marketing”.
Wśród licznych wyróżnień, które otrzymał Ph. Kotler, można wymienić nagrodę im. Paula D. Converse’a, przyznaną przez AMA (Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu) za „wyróżniający wkład do nauki marketingu”, oraz tytuł Marketer of the Year nadany wraz z nagrodą im. Stuarta Hendersona Britta.
W 1985 r. Ph. Kotler został laureatem dorocznej nagrody za wyróżniającą się działalność edukacyjną, przyznawanej przez AMA oraz pierwszym laureatem nazwanej jego imieniem nagrody za osiągnięcia w marketingu służby zdrowia. Ph. Kotler był także dyrektorem AMA oraz konsultantem w sprawach strategii marketingowej w wielu firmach w USA i w innych krajach.

© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl