Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr Gary Armstrong

profesor w katedrze marketingu Kenan-Flagler Business School przy University of North Carolina w Chapel Hill. Doktorat z marketingu uzyskał w Northwestern University. Autor licznych artykułów w wiodących czasopismach naukowych i konsultant strategii marketingowych w wielu firmach.
Pierwszą miłością G. Armstronga jest jednak nauczanie. Wykazał wielką aktywność w realizacji programu przedsiębiorczości w Kenan-Flagler Business School. Jako wykładowca zdobył kilka nagród w swojej uczelni oraz wyróżnienia międzyuczelniane.
Jest jednym, który powtórzył sukces otrzymania wysoce cenionej nagrody swej szkoły, Award for Excellence, dla wyróżniającego się wykładowcy (w 1993 r. uzyskał ją po raz trzeci).

© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl