Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr hab. Radosław Baran

doktor habilitowany nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, profesor nadzwyczajny w Katedrze Rynku i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W swoich publikacjach i opracowaniach naukowych zajmuje się głównie problematyką marketingu (w tym m.in.: dystrybucją produktów, efektywnością marketingu, strategiami marketingowymi), a także problematyką siły przetargowej przedsiębiorstwa.
Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania -15%
Redakcja naukowa Lechosław Garbarski
Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Cena po rabacie: 59.42 PLN
Marketing. Koncepcja skutecznych działań -15%
Redakcja naukowa Lechosław Garbarski
Marketing. Koncepcja skutecznych działań
Cena po rabacie: 59.42 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl