Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr hab. Maciej Mitręga

Dr hab. Maciej Mitręga z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Jest autorem ponad 90 prac naukowych, w tym dwóch artykułów, które ukazały się na łamach czasopism z tzw. listy filadelfijskiej. Od roku 2011 jest członkiem Komitetu Redakcyjnego czasopisma Industrial Marketing Management. Związany z grupą badawczą mIMP (Industrial Marketing and Purchasing) w Manchester Business School, gdzie uzyskał status Honorary Research Fellow. Stypendysta programu Marie Curie. Główne obszary badań to: marketing relacji, zdolności sieciowe przedsiębiorstw oraz wykorzystanie nowych technologii w marketingu. Od roku 2008 jest członkiem Komisji Ekspertów w Business Centre Club.
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl