Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr Ewa Glińska

doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii, adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej. Zajmuje się problematyką marketingu miejsca, zarządzaniem w administracji publicznej, jak też zagadnieniami zachowań konsumentów na rynku.
Za swoją pracę doktorską pt. Kształtowanie wizerunku Zambrowa w świadomości mieszkańców a tożsamość miasta otrzymała II nagrodę w konkursie na najlepsze rozprawy doktorskie dotyczące zagadnień samorządu terytorialnego i decentralizacji, zorganizowanym przez Redakcję i Wydawnictwo „Samorządu Terytorialnego” w 2005 roku. Autorka ponad 70 publikacji z zakresu marketingu terytorialnego i zarządzania miastem, uczestniczka konferencji krajowych i międzynarodowych o tej tematyce, ekspert ds. marketingu miast w projektach krajowych i zagranicznych, kierownik i wykonawca wielu projektów naukowo-badawczych, a także autorka dokumentów planistycznych i ekspertyz dla miast i gmin. Współautorka publikacji książkowej Wizerunek miasta – od koncepcji do wdrożenia (Wolters Kluwer, Warszawa 2009) oraz wielu artykułów, m.in. w miesięczniku Marketing i Rynek nr 2/2011 Decyzje zakupowe klientów trzeciego wieku w świetle badań jakościowych.

dr Ewa Glińska
dr Ewa Glińska
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl