Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

dr hab. Beata Stępień

Profesor Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Związana z Katedrą Zarządzania Międzynarodowego. Od 2000 r. kierownik Podyplomowego Studium Biznesu Międzynarodowego. Problematyka badawcza: analiza instytucjonalna przedsiębiorstw międzynarodowych, strategia i operacje przedsiębiorstw międzynarodowych, organizacja handlu zagranicznego. Autorka licznych artykułów i publikacji książkowych.

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw -15%
Henryk Mruk, Beata Stępień
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
Cena po rabacie: 50.92 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl