Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

doc hab. Mirosława Pluta-Olearnik

Mirosława Pluta-Olearnik – profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (Instytutu Marketingu), doktor habilitowany nauk ekonomicznych, specjalista w zakresie zarządzania i marketingu usług. Ponadto profesor nadzwyczajny w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz wieloletni kierownik Katedry Handlu i Marketingu tej uczelni. Wykładowca akademicki przedmiotów o tematyce marketingowej, opiekun naukowy prac dyplomowych i doktorskich. Recenzent wielu opracowań naukowo-badawczych, aktywny uczestnik konferencji naukowych. Wykonawca grantów badawczych, kierownik zespołów badawczych, w tym koordynator merytoryczny dużego projektu unijnego. Współpracuje z praktykami gospodarczymi jako ekspert i wykładowca. Autorka ponad 100 publikacji naukowych z zakresu zarządzania i marketingu usług, w tym książek: Marketing usług (PWE, 1994), Marketing usług bankowych (PWE, 1990), Rozwój usług edukacyjnych w erze społeczeństwa informacyjnego (PWE, 2006), Przedsiębiorcza uczelnia i jej relacje z otoczeniem (Difin, 2009).
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl