Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce Redakcja naukowa Małgorzata Julia Radziukiewicz

Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
Produkt niedostępny

ISBN: 978-83-208-2200-7
Cena katalogowa: 49.90 PLN
Cena po rabacie:  42.42 PLN
Oszczędzasz: 7.48 PLN

Światowa inicjatywa na rzecz Sprawiedliwego Handlu wspiera zrównoważony rozwój dzięki oferowaniu korzystniejszych warunków handlowych oraz chronieniu praw marginalizowanych producentów i pracowników najuboższych krajów. Autorki przedstawiły: Sprawiedliwy Handel jako nową inicjatywę rozwojową, instytucjonalizację i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu, rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce, biznes wobec inicjatywy Sprawiedliwego Handlu oraz perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu.

 

Książka ta jest przeznaczona dla konsumentów, którzy odznaczają się coraz większą świadomością i wrażliwością związaną ze zjawiskami zachodzącymi we współczesnej gospodarce. Może też być przydatna dla wykładowców, doktorantów i studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii.

Liczba stron 160
Rok wydania 2015
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka
Format B5

Spis treści

 

Przedmowa

 

1. Sprawiedliwy Handel – nowa inicjatywa rozwojowa
1.1. Globalizacja i problem ubóstwa
1.2. Historia ruchu Sprawiedliwego Handlu
1.3. Sprawiedliwy Handel – definicja i cele
1.4. Kodeks zasad i standardy etycznego działania Sprawiedliwego Handlu

 

2. Instytucjonalizacja i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu
2.1. Instytucje Sprawiedliwego Handlu
2.1.1. Organizacje międzynarodowe Sprawiedliwego Handlu
2.1.2. Organizacje Sprawiedliwego Handlu w Polsce
2.1.3. Inicjatywy wspierające rozwój idei Sprawiedliwego Handlu
2.2. Międzynarodowa wymiana handlowa w ramach Sprawiedliwego Handlu
2.2.1. Rozwój procesów wymiany
2.2.2. Struktura sprzedaży

 

3. Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
3.1. Metodyka badania
3.2. Postawy wobec idei Sprawiedliwego Handlu
3.2.1. Postrzeganie idei Sprawiedliwego Handlu
3.2.2. Źródła informacji na temat Sprawiedliwego Handlu
3.3. Zachowania konsumentów
3.3.1. Zakupy produktów Sprawiedliwego Handlu
3.3.2. Motywy dokonywania zakupów
3.3.3. Marka Fairtrade

 

4. Biznes wobec Sprawiedliwego Handlu
4.1. Sprawiedliwy Handel a społeczna odpowiedzialność biznesu
4.2. Charakterystyka miejsc zakupu produktów Sprawiedliwego Handlu
4.3. Bariery rozwoju rynku produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce

 

5. Upowszechnianie idei Sprawiedliwego Handlu
5.1. Sprawiedliwy Handel jako element zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji
5.2. Upowszechnianie Sprawiedliwego Handlu w ramach edukacji na rzecz zrównoważonej konsumpcji i zrównoważonego rozwoju
5.3. Kampania edukacyjna Stowarzyszenia Konsumentów Polskich

 

6. Perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu
6.1. Kontrowersje wokół Sprawiedliwego Handlu
6.2. Sprawiedliwy Handel a wolny handel
6.3. Sprawiedliwy Handel a globalizacja
6.4. Sprawiedliwy Handel jako nurt ekonomii społecznej
6.5. Przyszłość dla Sprawiedliwego Handlu w Polsce

 

Zakończenie

 

Bibliografia

Nasi klienci wybrali także
Marketing międzynarodowy Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce -15%
Elżbieta Duliniec
Marketing międzynarodowy
Cena po rabacie: 50.92 PLN
Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju -24%
Ekonomia międzynarodowa -15%
Adam Budnikowski
Ekonomia międzynarodowa
Cena po rabacie: 55.17 PLN
Innowacje w organizacji -15%
Władysław Janasz, Katarzyna Kozioł-Nadolna
Innowacje w organizacji
Cena po rabacie: 42.42 PLN
Przedsiębiorczość -15%
Agnieszka Kurczewska
Przedsiębiorczość
Cena po rabacie: 50.92 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl