Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

Regionalny przemysłowy produkt turystyczny Marcin Molenda

Regionalny przemysłowy produkt turystyczny
Produkt dostępny

ISBN: 978-83-208-2214-4
Cena katalogowa: 54.90 PLN
Cena po rabacie:  46.67 PLN
Oszczędzasz: 8.23 PLN

Książka przeznaczona jest dla studentów uczelni wyższych na kierunkach związanych z turystyką oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Będzie przydatna również dla pracowników administracji samorządowej, odpowiedzialnych za rozwój turystyki na poziomie jednostek osadniczych, gmin i regionów oraz pracowników lokalnych i regionalnych organizacji turystycznych i innych podmiotów wspierających rozwój turystyki w regionie.

Liczba stron 200
Rok wydania 2015
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka
Format B5

Spis treści

 

Wstęp

 

Rozdział 1. Istota regionalnego produktu turystycznego
1.1. Marketingowa koncepcja produktu turystycznego
1.2. Specyfika regionalnego produktu turystycznego
1.2.1. Pojęcie regionalnego produktu turystycznego
1.2.2. Składowe regionalnego produktu turystycznego
1.3. Regionalny produkt turystyczny a region turystyczny
1.4. Kreatorzy regionalnego produktu turystycznego

 

Rozdział 2. Kreowanie regionalnego produktu turystycznego
2.1. Tworzenie regionalnego produktu turystycznego
2.2. Segmentacja rynku
2.3. Wizerunek regionalnego produktu turystycznego
2.4. Kształtowanie marketingu mix regionalnego produktu turystycznego
2.5. Dostosowywanie regionalnego produktu turystycznego do zmian zachodzących na rynku

 

Rozdział 3. Obiekty turystyki przemysłowej jako regionalny produkt turystyczny
3.1. Istota turystyki przemysłowej
3.2. Turystyka przemysłowa jako rodzaj turystyki
3.3. Klasyfikacja obiektów turystyki przemysłowej
3.4. Korzyści wynikające z kreowania obiektów przemysłowych jako regionalnego produktu turystycznego
3.5. Ograniczenia i stymulatory kreowania obiektów przemysłowych jako regionalnego produktu turystycznego

 

Rozdział 4. Wykorzystanie obiektów przemysłowych jako regionalnego produktu turystycznego
4.1. Zagospodarowanie obiektów przemysłowych
4.2. Zainteresowanie regionalnymi obiektami przemysłowymi wśród turystów
4.3. Ruch turystyczny w obiektach przemysłowych

 

Rozdział 5. Tworzenie i komercjalizacja regionalnego przemysłowego produktu turystycznego
5.1. Szlak Zabytków Techniki — studium przypadku
5.2. Szlak Staropolskiego Okręgu Przemysłowego — koncepcja regionalnego przemysłowego produktu turystycznego
5.2.1. Zasadność realizacji Szlaku
5.2.2. Cele stworzenia Szlaku
5.2.3. Propozycja regionalnych obiektów przemysłowych tworzących atrakcje turystyczne Szlaku Staropolskiego Okręgu Przemysłowego
5.2.4. Etapy tworzenia regionalnego przemysłowego produktu turystycznego — Szlak Staropolskiego Okręgu Przemysłowego

 

Zakończenie

 

Literatura

 

Źródła internetowe

Produkty powiązane (1)
Produkt turystyczny. Pomysł - organizacja - zarządzanie Regionalny przemysłowy produkt turystyczny -15%
Jacek Kaczmarek, Andrzej Stasiak, Bogdan Włodarczyk
Produkt turystyczny. Pomysł - organizacja - zarządzanie
Cena po rabacie: 55.17 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl