Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

Ewa Badzińska
ISBN: 978-83-208-1960-1
Liczba stron: 164
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: 162x237
54.90 zł
46.67
Najniższa cena z 30 dni: 46.67
Zapytaj

Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i stylów życia.
Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe współczesnych przedsiębiorstw, a zwłaszcza metody komunikowania się z klientami, oraz sposoby prowadzenia działalności operacyjnej. Niezbędna staje się modyfikacja dotychczasowych strategii i przestawienie się menedżerów na nowy sposób myślenia i działania, w którym istotną rolę odgrywa gospodarka oparta na wiedzy i nowoczesnych mediach elektronicznych. Jednym z kluczowych problemów, przed jakim stoją obecnie funkcjonujące firmy, jest pogodzenie wymogów ekonomii skali i efektywności operacyjnej z unikalnymi, silnie zindywidualizowanymi i wciąż zmieniającymi się potrzebami klientów i kontrahentów.
 

Ksiażka przeznaczona jest dla osób zajmujących się marketingem, reklamą, promocją a takze dla studentów zarządzania i marketingu.

SPIS TREŚCI
 
Wstęp
 
1.  TEORETYCZNE ASPEKTY KSZTAŁTOWANIA POZYCJI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA NA RYNKU
1. Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa w naukach ekonomicznych
2. Instrumenty kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku
 
2.  MŁODZI KONSUMENCI JAKO UCZESTNICY PROCESÓW RYNKOWYCH
1. Podstawy decyzji i zachowań konsumentów w świetle teorii
2. Charakterystyka segmentu młodych konsumentów oraz ich style życia i konsumpcji
Sylwetka młodych konsumentów i ich typy
Style życia i konsumpcji młodzieży
3. Współczesne trendy w zachowaniach rynkowych młodych konsumentów i ich kształtowanie
 
3.  RYNEK ODZIEŻOWY W POLSCE I OCENA INSTRUMENTÓW KONKUROWANIA STOSOWANYCH PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA
1. Ogólna charakterystyka rynku odzieżowego w Polsce
2. Instrumenty konkurowania stosowane przez firmy odzieżowe a preferencje i oczekiwania młodzieży
 
4.  ROLA PROMOCJI W BUDOWANIU POZYCJI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA
1. Istota procesu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
2. Reklama jako instrument komunikacji przedsiębiorstwa z młodymi konsumentami
3. Instrumenty promocji uzupełniającej w segmencie młodzieżowym
4. Innowacyjne formy komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
 
Zakończenie
Bibliografia

Inpost Paczkomaty 14 zł
Kurier Inpost 14 zł
Kurier FedEX 14 zł
Odbiór osobisty 0 zł
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki od 200 zł