Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów Ewa Badzińska

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów
Produkt dostępny

ISBN: 978-83-208-1960-1
Cena katalogowa: 54.90 PLN
Cena po rabacie:  43.92 PLN
Oszczędzasz: 10.98 PLN

Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i stylów życia.
Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe współczesnych przedsiębiorstw, a zwłaszcza metody komunikowania się z klientami, oraz sposoby prowadzenia działalności operacyjnej. Niezbędna staje się modyfikacja dotychczasowych strategii i przestawienie się menedżerów na nowy sposób myślenia i działania, w którym istotną rolę odgrywa gospodarka oparta na wiedzy i nowoczesnych mediach elektronicznych. Jednym z kluczowych problemów, przed jakim stoją obecnie funkcjonujące firmy, jest pogodzenie wymogów ekonomii skali i efektywności operacyjnej z unikalnymi, silnie zindywidualizowanymi i wciąż zmieniającymi się potrzebami klientów i kontrahentów.
 

Ksiażka przeznaczona jest dla osób zajmujących się marketingem, reklamą, promocją a takze dla studentów zarządzania i marketingu.

Liczba stron 164
Rok wydania 2011
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka
Format 162x237
SPIS TREŚCI
 
Wstęp
 
1.  TEORETYCZNE ASPEKTY KSZTAŁTOWANIA POZYCJI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA NA RYNKU
1. Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa w naukach ekonomicznych
2. Instrumenty kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku
 
2.  MŁODZI KONSUMENCI JAKO UCZESTNICY PROCESÓW RYNKOWYCH
1. Podstawy decyzji i zachowań konsumentów w świetle teorii
2. Charakterystyka segmentu młodych konsumentów oraz ich style życia i konsumpcji
Sylwetka młodych konsumentów i ich typy
Style życia i konsumpcji młodzieży
3. Współczesne trendy w zachowaniach rynkowych młodych konsumentów i ich kształtowanie
 
3.  RYNEK ODZIEŻOWY W POLSCE I OCENA INSTRUMENTÓW KONKUROWANIA STOSOWANYCH PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA
1. Ogólna charakterystyka rynku odzieżowego w Polsce
2. Instrumenty konkurowania stosowane przez firmy odzieżowe a preferencje i oczekiwania młodzieży
 
4.  ROLA PROMOCJI W BUDOWANIU POZYCJI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA
1. Istota procesu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
2. Reklama jako instrument komunikacji przedsiębiorstwa z młodymi konsumentami
3. Instrumenty promocji uzupełniającej w segmencie młodzieżowym
4. Innowacyjne formy komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
 
Zakończenie
Bibliografia
Produkty powiązane (3)
Ochrona i edukacja konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów -15%
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Irena Ozimek
Ochrona i edukacja konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej
Cena po rabacie: 37.40 PLN
Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu -15%
Jack Trout, Steve Rivkin
Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Cena po rabacie: 38.17 PLN
Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej -15%
Redakcja naukowa Anna Olejniczuk-Merta
Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej
Cena po rabacie: 41.65 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl