Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw Krzysztof Fonfara

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Produkt dostępny

ISBN: 978-83-208-2070-6
Cena katalogowa: 59.90 PLN
Cena po rabacie:  50.92 PLN
Oszczędzasz: 8.98 PLN


Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.

 

W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: „Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?”.

 

Autor przybliżył w książce:

  • sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw,
  • procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw,
  • relacje między firmami,
  • podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców),
  • wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.

 

Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.

Liczba stron 196
Rok wydania 2014
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie III
Oprawa twarda
Format B5

Spis treści

 

Przedmowa do wydania trzeciego

 

Wprowadzenie

 

Rozdział 1
Specyfika działań na rynku przedsiębiorstw
1.1. Sposoby działania firmy na rynku
1.2. Proces zakupu na rynku przedsiębiorstw
1.3. Analiza relacji między firmami

 

Rozdział 2
Podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw
2.1. Bezpośredniość i złożoność kontaktów na rynku przedsiębiorstw
2.1.1. Istota podejścia transakcyjnego i partnerskiego
2.1.2. Zakres i formalizacja kontaktów z nabywcą
2.2. Wielostronność powiązań firmy z otoczeniem
2.2.1. Marketing zewnętrzny
2.2.2. Marketing wewnętrzny
2.2.3. Planowanie działań w zakresie marketingu partnerskiego
2.3. Zarządzanie portfelem nabywców
2.3.1. Istota i znaczenie procesu utrzymania dotychczasowych nabywców firmy
2.3.2. Proces poprawy stopnia lojalności nabywców
2.3.3. Określanie optymalnego portfela nabywców

 

Rozdział 3
Wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw
3.1. Uwarunkowania i praktyczne implikacje wdrażania koncepcji marketingu partnerskiego
3.2. Metody oceny procesu wdrażania marketingu partnerskiego
3.3. Możliwości wykorzystania marketingu partnerskiego w biznesie międzynarodowym
3.4. Przykłady zastosowania marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa
3.4.1. Proces marketingowej reorientacji firmy na przykładzie Dalkia Poznań S.A.
3.4.2. Proces wdrażania systemu zarządzania relacjami z klientami w latach 2003–2011
na przykładzie Kulczyk Tradex
3.4.3. Aktywność firmy w kontaktach z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym jako
warunek skuteczności jej działania na przykładzie Międzynarodowych Targów
Poznańskich

 

Zakończenie

 

Bibliografia

Produkty powiązane (1)
Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji. Podejście sieciowe Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw -15%
Redakcja naukowa Krzysztof Fonfara
Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji. Podejście sieciowe
Cena po rabacie: 40.72 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl