Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Kontakt       Kodeks etyki

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji Mirosława Pluta-Olearnik

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
Produkt niedostępny

ISBN: 978-83-208-2072-0
Cena katalogowa: 59.90 PLN
Cena po rabacie:  50.92 PLN
Oszczędzasz: 8.98 PLN

Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki.
Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych
na międzynarodowym rynku usług.


Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych
na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.

Liczba stron 208
Rok wydania 2013
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka
Format B5

Spis treści

 

Wstęp

 

Rozdział 1. Uwarunkowania i tendencje rozwoju sektora usług na przełomie XX i XXI wieku
1.1. Proces serwicyzacji gospodarki
1.2. Globalizacja gospodarki a rozwój usług
1.3. Innowacyjność technologiczna i organizacyjna w sektorze usług
1.4. Tendencje rozwoju konsumpcji usług
1.5. Rola marketingu w działalności rynkowej podmiotów usługowych

 

Rozdział 2. Ekonomiczne i marketingowe czynniki internacjonalizacji usług
2.1. Proces internacjonalizacji — przegląd i systematyzacja pojęć
2.2. Usługi jako przedmiot obrotu na rynku międzynarodowym
2.3. Uwarunkowania i czynniki internacjonalizacji usług
2.4. Modele internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw usługowych
2.5. Internacjonalizacja a strategie rozwoju przedsiębiorstw usługowych
2.6. Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa usługowego a jego strategia marketingowa

 

Rozdział 3. Zachowania przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
3.1. Zachowania polskich przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji — podejście badawcze
3.2. Czynniki kształtujące zachowania przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
3.3. Formy aktywności rynkowej przedsiębiorstw usługowych w otoczeniu międzynarodowym
3.4. Bariery rozwoju aktywności rynkowej przedsiębiorstw usługowych za granicą
3.5. Osiągnięte efekty działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych

 

Rozdział 4. Marketing przedsiębiorstw usługowych wobec perspektyw internacjonalizacji
4.1. Perspektywy internacjonalizacji usług — podejście badawcze
4.2. Uwarunkowania rozwoju internacjonalizacji przedsiębiorstw usługowych
4.3. Rozwój form sprzedaży usług na rynku międzynarodowym
4.4. Strategie produktowe przedsiębiorstw usługowych na rynku międzynarodowym
4.5. Skuteczna komunikacja marketingowa w usługach na rynku międzynarodowym
4.6. Marketing w procesie internacjonalizacji podmiotów usługowych — uogólnienia i rekomendacje

 

Zakończenie

 

Bibliografia

Produkty powiązane (1)
Marketing produktów systemowych Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji -15%
Redakcja naukowa Leszek Żabiński
Marketing produktów systemowych
Cena po rabacie: 46.67 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl