Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna Karol Łopaciński

Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna
Produkt dostępny

ISBN: 978-83-208-2192-5
Cena katalogowa: 44.90 PLN
Cena po rabacie:  38.17 PLN
Oszczędzasz: 6.73 PLN


Książka "Skuteczność promocji internetowej":

 

  • wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
  • przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
  • przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie;
  • ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej;
  • przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia;
  • prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
Liczba stron 232
Rok wydania 2015
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka
Format B5

Spis treści

 

Wprowadzenie

 

Rozdział 1 Zarządzanie działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie
Etapy planowania, realizacji i analizy kampanii promocyjnej w Internecie
Narzędzia promocji internetowej
Strona internetowa przedsiębiorstwa jako podstawa działalności promocyjnej w Internecie
Kampanie reklamowe typu display
Promocja w wyszukiwarkach internetowych
Marketing bezpośredni w Internecie
Specyfika internetowego public relations
Promocja w portalach społecznościowych

 

Rozdział 2 Metody szacowania skuteczności promocji internetowej
Skuteczność jako kategoria naukowo-badawcza
Pomiar aktywności użytkowników na stronie internetowej
Szacowanie skuteczności promocji w Internecie przy zastosowaniu metod wskaźnikowych
Marketingowe metody szacowania skuteczności promocji w Internecie

 

Rozdział 3 Business Intelligence jako technologia wspierająca pomiar skuteczności promocji w Internecie
Istota technologii Business Intelligence
Narzędzia systemów klasy Business Intelligence
Zastosowanie narzędzi Business Intelligence do badania skuteczności promocji w Internecie

 

Rozdział 4 Koncepcja modelu szacowania skuteczności promocji internetowej
Wstępne założenia konstrukcji modelu
Budowa modelu pojęciowego tematycznej hurtowni danych
Projekt modelu logicznego tematycznej hurtowni danych

 

Rozdział 5 Analiza skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia
Ogólna charakterystyka kampanii będących przedmiotem analiz
Określenie zakresu analiz wielowymiarowych na potrzeby zaprojektowanej hurtowni tematycznej
Szacowanie skuteczności kampanii promocyjnych przy wykorzystaniu zaprojektowanego narzędzia

 

Rozdział 6 Empiryczna weryfikacja modelu na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw
Organizacja badań empirycznych i zastosowane metody badawcze
Wyniki i wnioski z przeprowadzonych badań

 

Zakończenie

 

Słownik użytecznych terminów

 

Wybrane pozycje bibliograficzne

Produkty powiązane (2)
Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna -15%
Cezary Orłowski, Jerzy Lipski, Andrzej Loska
Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich
Cena po rabacie: 50.92 PLN
Reklama -15%
Jacek Kall
Reklama
Cena po rabacie: 38.17 PLN
Nasi klienci wybrali także
Organizacja procesowa Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna -15%
Piotr Grajewski
Organizacja procesowa
Cena po rabacie: 50.92 PLN
Wdrażanie systemów informatycznych wspomagających zarządzanie -15%
Zintegrowane systemy zarządzania -15%
Zbigniew Banaszak, Sławomir Kłos, Janusz Mleczko
Zintegrowane systemy zarządzania
Cena po rabacie: 55.17 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl