Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

Systemy promocji przedsiębiorstw Marek Drzazga

Systemy promocji przedsiębiorstw
Produkt niedostępny

ISBN: 83-208-1599-1
Cena katalogowa: 39.00 PLN
Cena po rabacie:  19.50 PLN
Oszczędzasz: 19.50 PLN

Książka umożliwia poznanie natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach. Autor uzasadnia konieczność systemowego podejścia do komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. Na uwagę zasługują aktualność poruszanych zagadnień oraz praktyczne spojrzenie na działalność promocyjną, m.in. dzięki przedstawieniu metod oceny skuteczności i efektywności poszczególnych narzędzi promocji.

Liczba stron 180
Rok wydania 2006
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka

Spis treści

Wprowadzenie

 
Rozdział 1. PROCES KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ I JEGO UWARUNKOWANIA
1.1. Istota procesu komunikacji marketingowej
1.2. Warunki prowadzenia komunikacji marketingowej
1.3. Psychologiczne aspekty oddziaływania komunikacji marketingowej
Podsumowanie
 

Rozdział 2. SYSTEMY PROMOCJI PRZEDSIĘBIORSTW ISTOTA I STRUKTURA
2.1. Promocja jako element marketingu-mix
2.2. Systemy promocji przedsiębiorstw
2.3. Społeczny zasięg działań promocyjnych przedsiębiorstwa
Podsumowanie
 

Rozdział.3. ORGANIZOWANIE I INTEGRACJA DZIAŁAŃ W SYSTEMIE PROMOCJI
3.1. Działania w systemie promocji
3.2. Integracja systemu promocji
Podsumowanie
 

Rozdział 4. INSTRUMENTY WYKORZYSTYWANE W SYSTEMIE PROMOCJI
4.1. Klasyfikacja instrumentów promocyjnych
4.2. Tradycyjne instrumenty promocyjne
4.3. Instrumenty promocyjne oparte na nowych mediach elektronicznych
Podsumowanie
 

Rozdział 5. OCENA REZULTATÓW DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH
5.1. Skuteczność a efektywność promocji
5.2. Kompleksowa ocena działań promocyjnych
5.3. Ocena pojedynczych instrumentów promocyjnych
Podsumowanie

Produkty powiązane (1)
Marketing dla inżynierów Systemy promocji przedsiębiorstw -15%
Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski
Marketing dla inżynierów
Cena po rabacie: 50.92 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl