Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt
Marketing
 
Strona: 1 2
Marketing sportu Marketing -15%
Marketing sportu

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu.

Autor pokazał w książce: istotę marketingu sportu

Cena: 55.17 PLN
Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna -15%
Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna

Książka "Skuteczność promocji internetowej":

 

wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie; przybliża metody szacowania skuteczności
Cena: 38.17 PLN
Kompetencje konsumentów. Innowacyjne zachowania, zrównoważona konsumpcja -15%
Kompetencje konsumentów. Innowacyjne zachowania, zrównoważona konsumpcja

W dzisiejszych czasach ostrej konkurencji, często spowodowanej intensywnym rozwojem nowoczesnych technologii, kompetentny i innowacyjny konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producentów

Cena: 46.67 PLN
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw -15%
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili:

istotę wartości i jej
Cena: 50.92 PLN
Mapy recepcji reklamy -15%
Mapy recepcji reklamy
W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów
Cena: 50.92 PLN
Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy -15%
Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy
Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów
Cena: 38.17 PLN
Podstawy marketingu -15%
Podstawy marketingu

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu

Cena: 50.92 PLN
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją -15%
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Prezentowany podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili w nim:

istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych
Cena: 55.17 PLN
Marketing produktów systemowych -15%
Marketing produktów systemowych

W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:

Cena: 46.67 PLN
Strategie marketingowe -15%
Strategie marketingowe

Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji

Cena: 50.92 PLN
Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty -15%
Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach:
koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu
Cena: 67.92 PLN
Konsumpcja. Determinanty, teorie i modele -15%
Konsumpcja. Determinanty, teorie i modele

Konsumpcja jest istotnym elementem składowym rzeczywistości społeczno-gospodarczej, uwarunkowanej splotem czynników, do których można zaliczyć m.in. globalizację podziału pracy i wiedzy, narastanie ryzyka gospodarczego

Cena: 50.92 PLN
Marketing dla inżynierów -15%
Marketing dla inżynierów

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć

Cena: 50.92 PLN
Zachowania konsumentów na rynku -15%
Zachowania konsumentów na rynku

Współcześnie konsument bywa nazywany „królem systemu ekonomicznego”. Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw.

Autor, prof. dr hab. Leszek

Cena: 50.92 PLN
Strategie marketingowe w instytucjach kultury -15%
Strategie marketingowe w instytucjach kultury

Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym

Cena: 42.42 PLN
Strategia reklamowa -15%
Strategia reklamowa

Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą

Cena: 38.17 PLN
Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania -15%
Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki

Cena: 59.42 PLN
Badania marketingowe. Podstawy metodyczne -15%
Badania marketingowe. Podstawy metodyczne

Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie,

Cena: 59.42 PLN
Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową -15%
Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową

Zbudowanie właściwej strategii produktu pozwala firmie kształtować swoją teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski,  skoncentrował swoje rozwiązania na:

Cena: 50.92 PLN
Marketing. Koncepcja skutecznych działań -15%
Marketing. Koncepcja skutecznych działań

Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta,

Cena: 59.42 PLN
Reklama -15%
Reklama

Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną

Cena: 53.47 PLN
Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju -24%
Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów

Cena: 40.00 PLN
Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym -15%
Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne

Cena: 52.62 PLN
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym -15%
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje

Cena: 39.02 PLN
Strona: 1 2
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl