Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

Perswazja. Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi James Borg

Perswazja. Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi
Produkt dostępny

ISBN: 978-83-208-1908-3
Cena katalogowa: 52.90 PLN
Cena po rabacie:  44.97 PLN
Oszczędzasz: 7.93 PLN


Perswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie – Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, lecz także umożliwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby.
 

Można się z niej dowiedzieć między innymi:
Co to jest perswazja?
Jaką rolę w przekonywaniu innych odgrywa język ciała?
Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe w komunikacji?
Co to jest psycholingwistyka?
Dlaczego i w jaki sposób warto trenować pamięć?
Jak efektywnie komunikować się przez telefon?
Co powinien wiedzieć każdy skuteczny negocjator?
W jaki sposób dostosować swój przekaz do różnych typów osobowości?
 

James Borg prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych i własnych obserwacjach. Walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady.

 

Książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości sztuki perswazji.

Liczba stron 220
Rok wydania 2011
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka
Format 162x237
tłum. Agnieszka Mikołajewska
Spis treści:
 
Przedmowa
 
Wstęp
 
Rozdział 1: Siła perswazji
Empatia i szczerość czynią cuda
 
Rozdział 2: Dobry słuchacz
Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe
 
Rozdział 3: Proszę o uwagę
Utrzymywanie uwagi innych osób
 
Rozdział 4: Język ciała
Jak odczytywać niewerbalne sygnały od innych i samemu wysyłać właściwe
 
Rozdział 5: Magia pamięci
Znaczenie dobrej pamięci i sposoby jej usprawniania
 
Rozdział 6: Siła psycholingwistyki
Sukces zależy od wypowiedzenia odpowiednich słów w odpowiednim czasie
 
Rozdział 7: Skuteczna komunikacja przez telefon
Jak efektywnie korzystać z telefonu i dobrze oceniać sytuację
 
Rozdział 8: Negocjacje przynoszące obopólne korzyści
Zasady psychologiczne leżące u podstaw sztuki negocjacji
 
Rozdział 9: Ludzie trudni i ich zachowanie
O kim mowa?
 
Rozdział 10: Spektrum osobowości
W jaki sposób umiejętnie identyfikować typy osobowości i radzić sobie z nimi
 
Zakończenie
Nasi klienci wybrali także
Statystyka od podstaw Perswazja. Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi -40%
Janina Jóźwiak, Jarosław Podgórski
Statystyka od podstaw
Cena po rabacie: 38.94 PLN
Zintegrowane systemy zarządzania -15%
Zbigniew Banaszak, Sławomir Kłos, Janusz Mleczko
Zintegrowane systemy zarządzania
Cena po rabacie: 55.17 PLN
Badania operacyjne -15%
Redakcja naukowa Wojciech Sikora
Badania operacyjne
Cena po rabacie: 55.17 PLN
Zaangażowanie pracowników. Sposoby oceny i motywowania -15%
Marta Juchnowicz
Zaangażowanie pracowników. Sposoby oceny i motywowania
Cena po rabacie: 46.67 PLN
Zarządzanie talentami. Teoria dla praktyki zarządzania zasobami ludzkimi -15%
Redakcja naukowa Tomasz Ingram
Zarządzanie talentami. Teoria dla praktyki zarządzania zasobami ludzkimi
Cena po rabacie: 42.42 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl