Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Kontakt       Kodeks etyki

Organizacja wirtualna Maciej Brzozowski

Organizacja wirtualna
Produkt niedostępny

ISBN: 978-83-208-1857-4
Cena katalogowa: 51.90 PLN
Cena po rabacie:  44.12 PLN
Oszczędzasz: 7.78 PLN

W dzisiejszych czasach coraz większą rolę w zarządzaniu firmami odgrywają informacja i technologie informacyjne. Dzieje się tak, ponieważ przetrwanie na konkurencyjnym rynku wymusza ciągłe zmiany zwiększające efektywność działania. Koncepcja organizacji wirtualnej jako koncepcja zarządzania wpisuje się w dokonujące się przeobrażenia w funkcjonowaniu firm i postępującą globalizację.

Maciej Brzozowski omówił w książce:

  • koncepcję organizacji wirtualnej w świetle współczesnych tendencji zarządzania,
  • główne elementy koncepcji organizacji wirtualnej,
  • proces tworzenia organizacji wirtualnej i zarządzania nią,
  • analizę krytyczną i perspektywy rozwoju koncepcji organizacji wirtualnej.

Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów oraz przedsiębiorców i menedżerów.

Liczba stron 204
Rok wydania 2010
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka

Wstęp


Rozdział 1. Koncepcja organizacji wirtualnej w świetle współczesnych tendencji zarządzania i rozwoju technologii informacyjnej
Przesłanki powstania koncepcji organizacji wirtualnej
Globalizacja
Rozwój technologii informacyjnej i pojęcie nowej gospodarki
Współczesne tendencje w zakresie zarządzania organizacjami gospodarczymi
Ewolucja pojęcia wirtualności
Pojęcie i istota organizacji wirtualnej
Podsumowanie


Rozdział 2. Główne elementy koncepcji organizacji wirtualnej
Identyfikacja cech organizacji wirtualnej
Współpraca niezależnych podmiotów
Koncentracja na kluczowych kompetencjach
Rozmyta tożsamość (przenikalność granic organizacyjnych)
Zaufanie w relacjach między partnerami
Wykorzystanie technologii informacyjnej
Struktura
Systemy
Strategia organizacji
Style działania
Personel
Wartości
Umiejętności
Podsumowanie


Rozdział 3. Proces tworzenia organizacji wirtualnej i zarządzania nią
Proces tworzenia organizacji wirtualnej
Zarządzanie organizacją wirtualną w wymiarze wewnątrzorganizacyjnym
Telepraca
Zespoły wirtualne
Zarządzanie organizacją wirtualną w wymiarze ponadorganizacyjnym
Związki wirtualne jako przykład sieci organizacyjnej
Integrator organizacji wirtualnej
Konfiguracje organizacji wirtualnej
Zarządzanie technologią informacyjną
Podsumowanie


Rozdział 4. Analiza krytyczna i perspektywy rozwoju koncepcji organizacji wirtualnej
Pozytywne czynniki związane z wykorzystaniem koncepcji organizacji wirtualnej
Negatywne czynniki związane z wykorzystaniem koncepcji organizacji wirtualnej
Krytyka koncepcji organizacji wirtualnej
Perspektywy rozwoju koncepcji organizacji wirtualnej


Zakończenie


Bibliografia

Produkty powiązane (3)
Kultury i organizacje Organizacja wirtualna -15%
Geert Hofstede, Gert Jan Hofstede, Michael Minkov
Kultury i organizacje
Cena po rabacie: 59.42 PLN
Produkt turystyczny. Pomysł - organizacja - zarządzanie -15%
Jacek Kaczmarek, Andrzej Stasiak, Bogdan Włodarczyk
Produkt turystyczny. Pomysł - organizacja - zarządzanie
Cena po rabacie: 55.17 PLN
Strategie marketingowe w instytucjach kultury -15%
Łukasz Wróblewski
Strategie marketingowe w instytucjach kultury
Cena po rabacie: 42.42 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl