Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Perswazja. Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi

James Borg
ISBN: 978-83-208-1908-3
Liczba stron: 220
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: 162x237
Tłum.: Agnieszka Mikołajewska
52.90
Zapytaj

Perswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie – Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, lecz także umożliwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby.
 

Można się z niej dowiedzieć między innymi:
Co to jest perswazja?
Jaką rolę w przekonywaniu innych odgrywa język ciała?
Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe w komunikacji?
Co to jest psycholingwistyka?
Dlaczego i w jaki sposób warto trenować pamięć?
Jak efektywnie komunikować się przez telefon?
Co powinien wiedzieć każdy skuteczny negocjator?
W jaki sposób dostosować swój przekaz do różnych typów osobowości?
 

James Borg prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych i własnych obserwacjach. Walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady.

 

Książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości sztuki perswazji.

Spis treści:
 
Przedmowa
 
Wstęp
 
Rozdział 1: Siła perswazji
Empatia i szczerość czynią cuda
 
Rozdział 2: Dobry słuchacz
Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe
 
Rozdział 3: Proszę o uwagę
Utrzymywanie uwagi innych osób
 
Rozdział 4: Język ciała
Jak odczytywać niewerbalne sygnały od innych i samemu wysyłać właściwe
 
Rozdział 5: Magia pamięci
Znaczenie dobrej pamięci i sposoby jej usprawniania
 
Rozdział 6: Siła psycholingwistyki
Sukces zależy od wypowiedzenia odpowiednich słów w odpowiednim czasie
 
Rozdział 7: Skuteczna komunikacja przez telefon
Jak efektywnie korzystać z telefonu i dobrze oceniać sytuację
 
Rozdział 8: Negocjacje przynoszące obopólne korzyści
Zasady psychologiczne leżące u podstaw sztuki negocjacji
 
Rozdział 9: Ludzie trudni i ich zachowanie
O kim mowa?
 
Rozdział 10: Spektrum osobowości
W jaki sposób umiejętnie identyfikować typy osobowości i radzić sobie z nimi
 
Zakończenie

James Borg

Psycholog pracy, konsultant i osobisty trener. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniami dotyczącymi komunikacji niewerbalnej i perswazji zarówno w pracy naukowej, jak i w praktyce psychologicznej.

Kurier FedEX 14 zł
Inpost Paczkomaty 14 zł
Kurier Inpost 14 zł
Odbiór osobisty 0 zł
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki od 200 zł