Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

Satysfakcja zawodowa pracowników - kreator kapitału ludzkiego Marta Juchnowicz

Satysfakcja zawodowa pracowników - kreator kapitału ludzkiego
Produkt dostępny

ISBN: 978-83-208-2150-5
Cena katalogowa: 54.90 PLN
Cena po rabacie:  46.67 PLN
Oszczędzasz: 8.23 PLN


We współczesnym świecie rośnie znaczenie kapitału ludzkiego w kreowaniu wartości firm i budowaniu długotrwałej przewagi konkurencyjnej, bez względu na dziedzinę i specyficzne warunki ich działania. Menedżerowie i eksperci poszukują więc sposobów podniesienia jakości kapitału ludzkiego, koncentrując swoje starania na kwalifikacjach pracowników i efektywności ich pracy. Ważnym czynnikiem, na podstawie którego kształtują się szczególnie dziś pożądane postawy, takie jak zaangażowanie, innowacyjność, chęć ustawicznego rozwoju, skłonność do dzielenia się wiedzą, aktywne uczestnictwo w procesie zmian, jest poziom satysfakcji zawodowej osiąganej przez pracownika.

 

Istotna część zawartych w książce rozważań jest poświęcona okresowym badaniom i pomiarom poziomu satysfakcji zawodowej pracownika – kwestiom bardzo ważnym z punktu widzenia zarówno menedżera, jak i pracodawcy. Autorka przedstawia zweryfikowaną w praktyce, kompleksową metodę diagnozowania poziomu i czynników menedżerowie mają realny wpływ, dlatego w książce znalazły się także informacje na temat sposobów skutecznego kształtowania poziomu satysfakcji zawodowej.

 

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni kierunków ekonomicznych, a także menedżerów i przedsiębiorców.

Liczba stron 174
Rok wydania 2014
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka
Format B5

Spis treści

 

Wprowadzenie

 

Rozdział 1
Istota zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej
Pojęcia zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej
Zadowolenie z pracy i satysfakcja zawodowa jako szczególne postawy pracowników
Uwarunkowania zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej

 

Rozdział 2
Ewolucja teoretycznego kontekstu roli zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej pracowników w zarządzaniu
Rozwój poglądów na znaczenie zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej
Satysfakcja zawodowa w koncepcji zarządzania kapitałem ludzkim
Zadowolenie z pracy i satysfakcja zawodowa a wartość kapitału intelektualnego

 

Rozdział 3
Współczesne przesłanki zainteresowania się problemem satysfakcji zawodowej pracowników
Kontrakt psychologiczny w organizacji oraz poziom „zdrowia organizacji” i dobrostan pracowników a satysfakcja zawodowa pracowników
Konsekwencje ekonomiczne satysfakcji zawodowej
Zadowolenie z pracy i satysfakcja zawodowa a zaangażowanie organizacyjne
Satysfakcja zawodowa jako czynnik motywujący

 

Rozdział 4
Przegląd metod badania satysfakcji z pracy
Metody pomiaru poziomu satysfakcji z pracy
Metody oceny aspektów pracy determinujących poziom satysfakcji z pracy
Kompleksowe podejście do oceny satysfakcji z pracy
Diagnoza satysfakcji z pracy w ujęciu międzynarodowym

 

Rozdział 5
Propozycja metody badania satysfakcji zawodowej
Koncepcja metody: założenia metodologiczne
Poziom satysfakcji zawodowej pracowników sektora usług w Polsce
Organizacja badań. Charakterystyka próby badawczej
Analiza poziomu satysfakcji zawodowej
Analiza determinant satysfakcji zawodowej związanych z zarządzaniem kapitałem ludzkim
Satysfakcja zawodowa a poziom zaangażowania
Analiza modelu satysfakcji zawodowej przy wykorzystaniu relacji ścieżkowych

 

Rozdział 6
Kształtowanie zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej w procesie zarządzania
Oddziaływanie treści pracy
Tworzenie materialnego i pozamaterialnego środowiska pracy
Wpływ sposobu zarządzania kapitałem ludzkim na zadowolenie z pracy i satysfakcję zawodową
Aspekty wynagrodzenia kluczowe z punktu widzenia zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej

 

Aneks: Badanie zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej

Bibliografia

Produkty powiązane (2)
Zaangażowanie pracowników. Sposoby oceny i motywowania Satysfakcja zawodowa pracowników - kreator kapitału ludzkiego -15%
Marta Juchnowicz
Zaangażowanie pracowników. Sposoby oceny i motywowania
Cena po rabacie: 46.67 PLN
Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy - narzędzia - aplikacje -15%
Redakcja naukowa Marta Juchnowicz
Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy - narzędzia - aplikacje
Cena po rabacie: 59.42 PLN
Nasi klienci wybrali także
Perswazja. Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi Satysfakcja zawodowa pracowników - kreator kapitału ludzkiego -15%
James Borg
Perswazja. Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi
Cena po rabacie: 44.97 PLN
Elastyczne zarządzanie kapitałem ludzkim z perspektywy interesariuszy -15%
Redakcja naukowa Marta Juchnowicz
Elastyczne zarządzanie kapitałem ludzkim z perspektywy interesariuszy
Cena po rabacie: 55.17 PLN
Zachowania człowieka w organizacji -15%
Barbara Kożusznik
Zachowania człowieka w organizacji
Cena po rabacie: 55.17 PLN
Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy - narzędzia - aplikacje -15%
Redakcja naukowa Marta Juchnowicz
Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy - narzędzia - aplikacje
Cena po rabacie: 59.42 PLN
Zaangażowanie pracowników. Sposoby oceny i motywowania -15%
Marta Juchnowicz
Zaangażowanie pracowników. Sposoby oceny i motywowania
Cena po rabacie: 46.67 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl