Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Logistyka zwrotna produktów niepełnowartościowych w zarządzaniu przedsiębiorstwami produkcyjnymi

Marta Starostka-Patyk
ISBN: 978-83-208-2275-5
eISBN: 978-83-208-2288-5
Liczba stron: 177
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5
54.00
40.00
liczba egzemplarzy:

W obecnych realiach gospodarczych sposób zarządzania przedsiębiorstwami, uwzględniający zagadnienia zrównoważonego rozwoju, procesu globalizacji, zmiany podstaw społecznych i dynamiczny rozwój rynków, ulega ciągłym przeobrażeniom. Stąd też kluczową kwestią jest poszukiwanie, wybieranie i stosowanie najbardziej innowacyjnych narzędzi oraz sposobów umożliwiających dostosowanie zarządzania przedsiębiorstwami do tych warunków.

 

Przedsiębiorstwa produkcyjne, szczególnie podatne i wrażliwe na zmiany w gospodarce, skłoniły się zatem w ostatnich latach ku koncepcji logistyki zwrotnej, której procesy istotnie wspomagają zarządzanie przepływami produktów niepełnowartościowych, realizując jednocześnie cele tych przedsiębiorstw w aspektach: ekonomicznym, ekologicznym oraz społecznym.

 

W monografii zaprezentowano miejsce i znaczenie procesów logistyki zwrotnej w obszarze zarządzania przepływami produktów niepełnowartościowych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych. Wskazano, że to rozwój rynków oraz propagowanie koncepcji zrównoważonego rozwoju kreuje potrzebę tworzenia i wdrażania do zarządzania przedsiębiorstwami nowoczesnych rozwiązań, jakimi są procesy logistyki zwrotnej.

Spis treści

 

Wstęp

 

1 Procesy logistyczne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.1. Zrównoważony rozwój w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.2. Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie
1.3. Logistyka zwrotna w aspekcie współczesnego zarządzania przedsiębiorstwem

 

2 Identyfikacja logistyki zwrotnej w przedsiębiorstwie w sferze produktów niepełnowartościowych
2.1. Przepływy zwrotne w przedsiębiorstwie .
2.2. Specyfika przepływów produktów niepełnowartościowych w przedsiębiorstwie
2.3. Procesowe ujęcie logistyki zwrotnej w obszarze przepływów produktów niepełnowartościowych

 

3 Założenia metodologiczne i organizacja procesu badawczego w wybranych przedsiębiorstwach produkcyjnych
3.1. Cele badań i kryteria doboru próby badawczej w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych
3.2. Organizacja procesów logistyki zwrotnej w obszarze przepływów produktów niepełnowartościowych
3.3. Funkcjonowanie logistyki zwrotnej w zakresie przepływów produktów niepełnowartościowych w wybranych przedsiębiorstwach produkcyjnych

 

4 Zarządzanie przepływami produktów niepełnowartościowych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych w świetle badań empirycznych
4.1. Deskrypcja przepływów produktów niepełnowartościowych
4.2. Parametry działań w zakresie zarządzania przepływami produktów niepełnowartościowych
4.3. Cele i motywy polityki zwrotów produktów niepełnowartościowych
4.4. Bariery skutecznego zarządzania przepływami produktów niepełnowartościowych i sposoby ich przezwyciężania
4.5. Efekty zarządzania przepływami produktów niepełnowartościowych

 

5 Ocena istotności procesów logistyki zwrotnej w zarządzaniu przepływami produktów niepełnowartościowych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych
5.1. Współzależności między czynnikami determinującymi zarządzanie przepływami produktów niepełnowartościowych
5.2. Symulacje relacji w zarządzaniu przepływami produktów niepełnowartościowych
5.3. Ocena istotności różnic pomiędzy głównymi kategoriami produktów niepełnowartościowych oraz działaniami z zakresu zarządzania ich przepływami w wybranych ze względu na wielkość zatrudnienia grupach polskich przedsiębiorstw produkcyjnych

 

Zakończenie

 

Bibliografia

Kurier Inpost 14 zł
Kurier FedEX 14 zł
Inpost Paczkomaty 14 zł
Odbiór osobisty 0 zł
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki od 200 zł
Polecamy