Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa
Społeczność wokół marki. Marketingowe implikacje dla zarządzania marką

Społeczność wokół marki. Marketingowe implikacje dla zarządzania marką

Monika Skorek
ISBN: 978-83-208-2346-2
Dostępność: Produkt niedostępny
Liczba stron: 220
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5

Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki. 

W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego.

Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.

 

Monika Skorek
Monika Skorek

Monika Skorek zajmuje się problematyką marketingu i zarządzania marką od strony zarówno teoretycznej, jak i praktycznej. Wykładowca na studiach dziennych i podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego, podyplomowych SGH, Politechniki Warszawskiej, ALK. Prowadzi zajęcia ze studentami za pomocą zróżnicowanych metod nauczania (case study, projekty, dyskusje). Oprócz pracy dydaktycznej aktywnie działa w obszarze badawczym. Jest członkinią zespołu realizującego grant finansowany przez Narodowe Centrum Nauki. Uczestniczka Colloquium On Participand-Centered Learning Harvard Business School, Stypendium naukowego Univesität Konstanz, Stypendium Naukowego Polsko-Niemieckiej Fundację GFPS w Hamburgu. Od 2009 r. jest kierownikiem studiów podyplomowych Marketing Produktów Farmaceutycznych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2012–2016 pełniła funkcję Kierownika Magisterskich Studiów Menadżerskich oraz Magisterskich Studiów Rachunkowości, Finansów i Ubezpieczeń. Doradza firmom w obszarze zarządzania marką, strategii marketingowej, merchandisingu, zarządzania kategorią, badań marketingowych. Jest autorką wielu publikacji w polskich i zagranicznych pismach branżowych oraz książki "Marka we współczesnym przedsiębiorstwie" (Wydawnictwo Wydziału Zarządzania UW, 2013) i współautorką książki „Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015). 

Odbiór osobisty 0 zł
Kurier 14 zł
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki dla zamówień od 200 zł