Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej

Maria Bajak
ISBN: 978-83-208-2463-6
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5
49.90
Zapytaj
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.
 
Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej.  Można z niej dowiedzieć się między innymi:
jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii,
w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.
 
Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.
Maria Bajak
Maria Bajak

Mgr Maria Bajak – asystentka w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w firmie z branży IT, gdzie miała praktyczną styczność z projektami dotyczącymi technologii cyfrowych w biznesie. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół tematyki wykorzystania nowych technologii w marketingu, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz zrównoważonego rozwoju. Swoje badania prezentowała na wielu konferencjach naukowych, między innymi na Uniwersytecie Oksfordzkim. Za działalność naukową w trakcie studiów magisterskich została wyróżniona tytułem finalistki konkursu Studencki Nobel w 2020 r.

Kurier 14 zł
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki od 200 zł