Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Miesięcznik Marketing i Rynek patronem medialnym konferencji Multiscreen Day 2020

Już 19 marca 2020 roku odbędzie się konferencja Multiscreen Day 2020, która dotyczyć będzie marketingu tworzonego na wielu ekranach. To niezwykle ważne zagadnienie, bliskie współczesnej branży marketingowej, ponieważ dotyczy przede wszystkim pokoleń dorastających w dobie epoki online. Nowe wyzwania stojące przed wspomnianym sektorem gospodarki ściśle związane są z dynamicznym rozwojem nowych technologii. Telefon komórkowy stał się nieodłącznym elementem naszej codzienności. Chcąc dotrzeć do młodych odbiorców, firmy muszą modernizować swoje działania. Zaawansowana technologia online otwiera przed marketingowcami nowe możliwości, które mogą być wykorzystane w celu porozumienia i pozyskania nowych, młodych konsumentów. 

Biorący udział w konferencji Multiscreen Day 2020, dowiedzą się, jak wykorzystać współczesne narzędzia w marketingu w postaci nowych technologii. Multiscreen Day 2020 dotyczyć będzie głównie pokolenia y i z, konferencja odpowie na najważniejsze pytania związane z najmłodszym pokoleniem - alfa. To odbiorcy, którzy wymykają się rozmaitym pomiarom, a przecież są tak bardzo aktywni w sieci i coraz bardziej istotni zarówno dla mediów, jak i marketerów.  Zostaną zaprezentowane najnowsze badania i analizy, a także case studies czołowych marek.
 
Program:
  • wojna streamingowa, jej wpływ na polski rynek, lokalne inicjatywy nadawców
  • TikTok, Instagram, Snapchat, komunikatory - młodzi ludzie inaczej korzystają z social media
  • gry i streaming gier na żywo - Twich, YT, Facebook Live
  • pokolenie alfa, co wiemy o najmłodszym audytorium - fanach Minecrafta i Fortnite
  • młoda generacja jako wyzwanie dla mediaplannerów
  • tradycyjna telewizja w epoce mobile, jak odpowiada na nowe wyzwania
  • 5G - jak nowa technologia wpłynie na media i zwyczaje konsumentów
Do udziału zapraszamy: marketerów, media, domy mediowe, nadawców tv, wydawców internetowych, agencje reklamowe, agencje digital, agencje kreatywne, studia produkcyjne, producentów kontentu.
 
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami programu:  http://multiscreenday.pl/