Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Miesięcznik "Marketing i Rynek" patronem medialnym konferencji Multiscreen Day 2021

Multiscreen Day to najlepsza konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań i narzędzi badawczych, które już są dostępne na rynku, jak i tych, o których branża wciąż dyskutuje. Zjawisko multiscreeningu dotyczy także twórców kontentu, na konferencji będą także tematy związane z tym zagadnieniem, m.in,. nowe formaty TV. Nie unikamy także mocno aktualnych spraw, jak np. premiery nowych serwisów streamingowych czy problem third party cookies. 

– Multiscreen Day to marka, która na dobre wpisała się w krajobraz polskiego rynku mediów i reklamy. I nie jest to tylko nasze zdanie. Dociera do nas wiele głosów z rynku, życzliwie domagających się organizacji kolejnych edycji, nawet w tak trudnych okolicznościach pandemicznych. Nie mogliśmy pozostać obojętni na te wezwania – mówi Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska” oraz współautor programu konferencji.

Tym razem omawiamy i analizujemy: 
● Czy jesteśmy skazani na silosowe wskaźniki mediowe? 
● Jak efektywnie planować cały system komunikacji, aby maksymalizować sprzedaż? 
● Badanie jednoźródłowe – co rewolucja w badaniach może oznaczać dla marketerów 
● Nowe oblicze telewizji – jak streaming wpływa na klasyczną TV 
● 2021 – rok debiutów VoD 
● Sztuczna inteligencja w narzędziach reklamowych 
● Świat bez third party cookies 
● Nowa normalność – czy pandemia na trwałe zmienia sposób korzystania z mediów 

Tegoroczna edycja naszej konferencji będzie się charakteryzować wielopoziomową, nowoczesną realizacją na miarę telewizji. Skorzystamy z możliwości, jakie przyniósł nam błyskawiczny rozwój wydarzeń online na przestrzeni ostatniego roku. Na kilku scenach pojawią się efekty augmented reality, prelegenci staną się częścią wirtualnej rzeczywistości, a wszystko to na żywo z możliwością interakcji live. 

Szczegółowy program na: na stronie wydarzenia: https://multiscreenday.pl/

MULTISCREEN DAY – KTO WYSTĄPI ?
Do grona prelegentów zaprosiliśmy ekspertów reprezentujących marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze. Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali najwyższe noty w poprzednich edycjach konferencji.

MULTISCREEN DAY – DLA KOGO?
Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.