Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

XX Kongres Public Relations w Rzeszowie

Dwadzieścia lat spotkań branży public relations to blisko 5 000 uczestników, ponad pół tysiąca panelistów, wystąpień podczas debat, warsztatów i prelekcji, pokłosiem których stało się kilka tysięcy stron artykułów, badań i analiz. To także solidna dawka wiedzy oraz case studies przekazywanych uczestnikom corocznych spotkań w Rzeszowie. Czas zatem na podsumowanie i dwudziestą edycję tego wydarzenia. Tym razem mówić będziemy o corporate social responsibility i zabezpieczeniu kryzysowym. Prelegentami wydarzenia będą m.in. Olivia Drost, Managing Partner at Spotlight Agency, Klara Ufnalewska, PR Manager Panasonic Marketing Europe GmbH, oddział w Polsce, Magdalena Przysłupska, Rzecznik prasowa w Fundacji DKMS, Janusz Schwertner, Dziennikarz Onetu, Kamil Dąbrowa, Rzecznik prasowy Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Adam Łaszyn z Alert Media Communications oraz Wojtek Jabczyński, Rzecznik Prasowy ORANGE. Oprócz wymienionych prelegentami będą również wybitni eksperci z takich instytucji jak m.in. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Związek Firm Public Relations czy Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

Podczas tegorocznego wydarzenia w dniach 24-25 września 2020 r. odbędą się trzy debaty. Pierwsza została objęta patronatem Związku Firm Public Relations, druga przygotowana zostanie przez ORANGE, trzecia zaś oparta będzie na szerokim projekcie badawczym realizowanym w branży pod tytułem Foresight dla branży PR. Jak przygotować się na to, co niosą technologiczne i społeczne zmiany? W każdej z nich wystąpią zaproszeni przez naszych partnerów specjaliści, którzy debatować będą o odpowiedzialności społecznej, w tym również w tak ważnym współcześnie kontekście jak gospodarowanie plastikowymi odpadami. Uczestnikami debat będą osoby reprezentujące firmy i korporacje, które w sposób szczególny muszą sprostać wyzwaniom zmieniającego się podejścia do klimatu. Badania dla potrzeb Kongresu realizuje zespół badawczy Exacto i Publicon

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do wzięcia udziału w Kongresie, a firmy, media i instytucje do współpracy przy jego organizacji. Wydarzenie skierowane jest zarówno do tych, którzy zawodowo zajmują się komunikowaniem i poszukują inspiracji do tworzenia efektywnych kampanii i strategii, jak też do pasjonatów śledzących trendy i rozwiązania w procesie komunikowania. Szczegółowe informacje wraz z formularzem zgłoszeniowym można znaleźć na stronie: www.kongrespr.pl

***
Więcej informacji udziela: 
dr hab. prof. UW, Dariusz Tworzydło 
tel. 602 44 55 96
email: dariusz|tworzydlo.pl| |dariusz|tworzydlo.pl