Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

Markowe produkty turystyczne Adam Edward Szczepanowski

Markowe produkty turystyczne
Produkt dostępny

ISBN: 978-83-208-1986-1
Cena katalogowa: 59.90 PLN
Cena po rabacie:  50.92 PLN
Oszczędzasz: 8.98 PLN


Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających sie sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia:
• istotę i cechy produktu turystycznego,
• korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,
• cykl życia produktu turystycznego,
• turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,
• koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,
• proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
 
Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyką oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.

Liczba stron 212
Rok wydania 2012
Miejsce wydania Waszawa
Wydanie I
Oprawa miękka
Format 162x237
SPIS TREŚCI
 
Wstęp
 
Rozdział 1. Produkt turystyczny
1.1. Istota i cechy produktu turystycznego
1.2. Rodzaje produktów turystycznych
1.3. Dobra i usługi jako główne składniki produktu turystycznego
1.4. Cykl życia produktu turystycznego
 
Rozdział 2. Znaczenie marki w kształtowaniu produktów turystycznych
2.1. Istota i cechy markowych produktów turystycznych
2.2. Rola marki w kształtowaniu produktów turystycznych
2.3. Turystyczny łańcuch wartości produktów markowych
2.4. Kreowanie marki produktu turystycznego na obszarach przyrodniczo cennych
 
Rozdział 3. Uwarunkowania tworzenia i wdrażania wybranych polskich markowych
produktów turystycznych
3.1. Koncepcje kształtowania produktów turystycznych i zarządzania nimi
3.2. Polskie doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu markowych produktów turystycznych
3.3. Tworzenie i wdrażanie wybranych markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
3.4. Ocena kreowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
3.5. Bariery i szanse wprowadzania na rynek markowych produktów turystycznych
 
Rozdział 4. Proces kształtowania i wdrażania markowych produktów turystycznych
na obszarach przyrodniczo cennych
4.1. Model tworzenia i kreowania markowych produktów turystycznych
4.2. Podmioty odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie markowych produktów turystycznych
4.3. Kształtowanie markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
4.4. Kierunki tworzenia oraz kreowania markowych produktów turystycznych i zarządzania nimi
 
Zakończenie
Bibliografia
Produkty powiązane (5)
Geografia turystyki Polski Markowe produkty turystyczne -20%
Teofil Lijewski, Bogdan Mikułowski, Jerzy Wyrzykowski
Geografia turystyki Polski
Cena po rabacie: 55.92 PLN
Militarna turystyka kulturowa -15%
Tadeusz Jędrysiak, Armin Mikos von Rohrscheidt
Militarna turystyka kulturowa
Cena po rabacie: 50.92 PLN
Turystyka -25%
Władysław W. Gaworecki
Turystyka
Cena po rabacie: 47.18 PLN
Turystyka kulturowa -15%
Tadeusz Jędrysiak
Turystyka kulturowa
Cena po rabacie: 40.80 PLN
Wiejska turystyka kulturowa -15%
Tadeusz Jędrysiak
Wiejska turystyka kulturowa
Cena po rabacie: 46.67 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl