Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Markowe produkty turystyczne

Adam Edward Szczepanowski
ISBN: 978-83-208-1986-1
eISBN: 978-83-208-2129-1
Liczba stron: 212
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Waszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: 162x237
59.90 zł
50.92
Najniższa cena z 30 dni: 50.92
44.90
liczba egzemplarzy:

Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających sie sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia:
• istotę i cechy produktu turystycznego,
• korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,
• cykl życia produktu turystycznego,
• turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,
• koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,
• proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
 
Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyką oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.

 

SPIS TREŚCI 
Wstęp
 
Rozdział 1. Produkt turystyczny
1.1. Istota i cechy produktu turystycznego
1.2. Rodzaje produktów turystycznych
1.3. Dobra i usługi jako główne składniki produktu turystycznego
1.4. Cykl życia produktu turystycznego
 
Rozdział 2. Znaczenie marki w kształtowaniu produktów turystycznych
2.1. Istota i cechy markowych produktów turystycznych
2.2. Rola marki w kształtowaniu produktów turystycznych
2.3. Turystyczny łańcuch wartości produktów markowych
2.4. Kreowanie marki produktu turystycznego na obszarach przyrodniczo cennych
 
Rozdział 3. Uwarunkowania tworzenia i wdrażania wybranych polskich markowych
produktów turystycznych
3.1. Koncepcje kształtowania produktów turystycznych i zarządzania nimi
3.2. Polskie doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu markowych produktów turystycznych
3.3. Tworzenie i wdrażanie wybranych markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
3.4. Ocena kreowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
3.5. Bariery i szanse wprowadzania na rynek markowych produktów turystycznych
 
Rozdział 4. Proces kształtowania i wdrażania markowych produktów turystycznych
na obszarach przyrodniczo cennych
4.1. Model tworzenia i kreowania markowych produktów turystycznych
4.2. Podmioty odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie markowych produktów turystycznych
4.3. Kształtowanie markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
4.4. Kierunki tworzenia oraz kreowania markowych produktów turystycznych i zarządzania nimi
 
Zakończenie
Bibliografia

 

Adam Edward Szczepanowski
Adam Edward Szczepanowski

Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku. W latach 1998–2002 był radnym sejmiku oraz członkiem zarządu województwa podlaskiego odpowiedzialnym za edukację, kulturę, sport i turystykę.
Nadzorował i koordynował prace nad tworzeniem Strategii rozwoju turystyki i zagospodarowania turystycznego województwa podlaskiego do 2010 roku. Reprezentował województwo podlaskie na wielu targach turystycznych, m.in. w Brukseli, Berlinie i Madrycie.

Autor kilkudziesięciu artykułów naukowych na temat gospodarki turystycznej, marketingu w turystyce i zarządzania produktami turystycznymi.

Inpost Paczkomaty 14 zł
Kurier Inpost 14 zł
Kurier FedEX 14 zł
Odbiór osobisty 0 zł
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki od 200 zł
Polecamy